Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ (Κουκλοθέατρο στο νηπιαγωγείο) .


ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ
Αφιέρωμα... στο χρήμα !

{ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΑΚΙ }  


''ΤΟ ΣΠΑΤΑΛΟ ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ ''

σκηνή 1
ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ: Γεια σας παιδιά .Ξέρετε ποιος είμαι;\
(τα παιδιά μιλούν μαζί του και έχουν μια πρώτη γνωριμία)
Είμαι το μαιμουδάκι και ήρθα σήμερα που είναι η μέρα της αποταμίευσης ,
γιατί με κάλεσε η δασκάλα σας .
Αλήθεια εσείς ξέρετε τι είναι η αποταμίευση;  
- (....)
ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ: Μπράβο παιδάκια.Κάποιοι από εσάς γνωρίζουν τι είναι η αποταμίευση .
Αποταμίευση είναι να κρατάμε μερικά χρήματα ή ακόμα και πράγματα ,
να τα φυλάμε σε ασφαλές μέρος και από εκεί να τα παίρνουμε μόνο όταν μας χρειαστούν.
Έτσι ποτέ δεν θα μας λείψει ποτέ τίποτα  και όχι μόνο αυτό. 
Θα μπορούμε εκτός από τον εαυτό μας ,να βοηθήσουμε και κάποιον άλλο ,
που μπορεί να έχει μια ανάγκη .Συμφωνείτε;
- (....)
ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ: Τώρα μήπως θέλετε  σας εξηγήσω γιατί με κάλεσε στο νηπιαγωγείο σας σήμερα
 η κυρία Ελένη;;.
Θέλετε να ακούσετε την ιστορία μου;;
-(....)
ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ: Χμμ..Νομίζω πως καλύτερα θα είναι να φωνάξουμε και τον φίλο μου το γουρουνάκι ,
για να με βοηθήσει να ζωντανέψω μια ιστορία που πολύ ταιριάζει με την σημερινή ημέρα αποταμίευσης.Εμπρός λοιπόν.Ας φωνάξουμε όλοι μαζι-<<Γουρουνάακι ,...γουρουνάαακιιιι ...
Πιο δυνατά κάλε...ξέχασα να σας πω ότι το καημένο δεν ακούει και πολύ καλά από το δεξί του το αυτάκι ,γιατί έπαιζε τύμπανο στην παρέλαση πριν 3 μέρες και ξεκουφάθηκε. 
Πάμε λοιπόν πιο δυνατά ,,<<Γουρουνάακι>>

ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ : Ποιος με φωνάζει ;; Σιγά καλέ... Πως φωνάζετε έτσι ;; Δεν είμαι δα και κουφός.
Ορίστε τι με θέλετε;;
Αλήθεια από την ταραχή μου , ούτε που σας χαιρέτησα παιδάκια.
Χαίρεται ,τι κάνετε;καλά ευχαριστώ. οιγκ οιγκ>>

ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ: Ήρθες επιτέλους ;Τόση ώρα σε φωνάζουμε με τα παιδιά.
Σε ήθελα για να τους πούμε για τότε που ήμουν πολύ σπάταλο ζωάκι .Θυμάσαι το πάθημα μου;;
Αλλά καλύτερα να πάμε πίσω από την σκηνή και να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω..
Να ξαναζωντανέψουμε την ιστορία. Θέλετε παιδιά ;;.
Πάμε γουρουνάκι να αρχίσει η ιστορία.
ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ : Τι.τέτοια ώρα να πάμε σε πορεία;;; Άσε καλύτερα τα αστεία .

ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ: Α καλά κρασιά . Σας είπα παιδάκια για τα αφτιά...

(πηγαίνουν πίσω από την σκηνή και παίζει μουσικούλα για το ταξίδι στο παρελθόν).

σκηνή 2
ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ : Α...τι καλά. Η μαμά μου ξέχασε το πορτοφόλι της στο τραπέζι της κουζίνας πριν φύγει(κρατά ένα πορτοφολάκι)
.Ευκαιρία να πάω στα μαγαζιά  να αγοράσω μπανάνες. Λαλαλαλαλαλα
(Κάνει πως προχωράει και συναντά απ την άλλη το γουρουνάκι)
ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ : Καλημέρα μαιμουδάκι .Για που τό βαλες πάλι.;; Χθες δεν ήσουν πάλι εδώ και αγόρασες παιχνίδια;

ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ :Βρήκα μερικά χρήματα σήμερα και ήρθα να αγοράσω μπανάνες για το σπίτι.
Άντε γειά

(φεύγουν από τις δύο κατευθύνσεις)
Την επόμενη μέρα....

ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ : Καλημέρα μαιμουδάκι .Για που τό βαλες πάλι.;;Χθες δεν ήσουν πάλι εδώ;
ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ :Βρήκα μερικά χρήματα χθες και ήρθα να αγοράσω μπανάνες για το σπίτι.
Άντε γειά

(φεύγουν από τις δύο κατευθύνσεις)
Την επόμενη μέρα....

ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ : Καλημέρα μαιμουδάκι .Για που τό βαλες πάλι.;;Χθες δεν ήσουν πάλι εδώ;
ΜΑΜΟΥΔΆΚΙ :Βρήκα μερικά χρήματα προχθές και ήρθα να αγοράσω μπανάνες για το σπίτι.
Άντε γεια.
(το μαιμουδάκι φεύγει βιαστικό)

ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ :Τι παράξενο ζωάκι !.Κάθε μέρα όλο ψωνίζει και ξοδεύει τα λεφτά του σε παιχνίδια και τώρα σε μπανάνες .
Πρέπει να έχει μαζέψει πάααρα πολλές στο σπίτι του .
Τι τις θέλει τόσες πολλές μπανάνες ;;.
Αύριο θα τον ρωτήσω.Είμαι πολύ περίεργος.

σκηνη 3

ΜΑΜΟΥΔΑΚΙ :Αχού..τι έπαθα. Αμάν τι με βρήκε τον κακομοίρηηη.
Πωπωπωπωω συμφοράααα...
ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ :Τι έπαθες φιλαράκο μου ;;;.Παραέφαγες μπανάνες μήπως;;.
Εμ βέβαια . Δεν πήγες ακόμα νηπιαγωγείο εσύ .
Δεν ξέρεις πως δεν  κάνει να τρώμε τόσες πολλές μπανάνες
 την ημέρα ;; Πρέπει με μέτρο φουκαρά μου.
Σε πονάει η κοιλιά σου και φωνάζεις ;; Μήπως χρειάζεσαι γιατρό;
ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ :Όχι ,όχι .Άστα τι έπαθα ο ανόητος.
Κάθε μέρα αγόραζα μπανάνες και δεν τις έτρωγα για να μην μου τελειώσουν .
Τις φύλαγα στην αποθήκη κρυφά και δεν τις έβαζα στο ψυγείο για να μην μου τις φάνε τα αδερφάκια μου.Χθες αποφάσισα να μετρήσω τις μπανάνες μου.Άνοιξα το κουτί και τι να δω παιδιά...;;;

ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ (και παιδιά)  : Τιιιιι;;;;;;;;;;;;;;

ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ :Οι μπανάνες μου είχαν μαυρίσει και είχαν γίνει νιανιά.
Μύριζαν άσχημα γιατί είχαν χαλάσει μέσα στο κουτί και νομίζω πως είδα και μικρά σκουληκάκια μέσααα .μπλιάααξξξξξ.

ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ :Μα είναι λογικό χαζούλη.
 Τα φρούτα θέλουν ψυγείοοοο  .Αλλά είπαμε...εσύ δεν πήγες νηπιαγωγείο.

ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ :Στάσου. Δεν σου είπα ακόμα το πιο φοβερό. 
Τα χρήματα που σπαταλούσα  ,ήταν της μαμάς 
και όπου να ναι περιμένω να το καταλάβει και να με μαλώσει.
Τα πήρα δίχως να ρωτήσω πρώτα..κλαψψψψ .

ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ :Μα αυτό λέγεται κλοπή.Θα έχει δίκιο η μαμά σου  , ότι και να πει .

ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ :Παιδάκια εσείς που πάτε στο νηπιαγωγείο και ξέρετε πιο πολλά από μένα ,
για πέστε μου τι πρέπει να κάνω;;

-(....Τα παιδιά προτείνουν στο μαιμουδάκι αυτά που πιστεύουν ότι πρέπει να κάνει..)!!!

ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ : Εντάξει φίλοι μου κατάλαβα. Πάω  , πάω να ζητήσω συγνώμη από την μαμά και από τα αδελφάκια μου ,για όλα αυτά και δεν θα το ξανακάνω.
 Σας ευχαριστώ .
Χάρη σε εσάς έμαθα να μην κρύβω,
να μοιράζομαι ότι έχω
να ρωτάω την μανούλα μου πριν πάρω χρήματα
 και να μην είμαι σπάταλος.
Έτσι θα μπορώ  αγοράζω μαζί με την μαμά τις φρέσκες μπανάνες 
 που χρειαζόμαστε στο σπίτι και θα τις τρώω μαζί με τα αδερφάκια μου.
Και δεν θα  βρίσκω μαυρισμένες τις μπανανούλες μου
και τελικά να τις χαίρονται τα σκουληκάκια. 
Πω πω. .κρίμα .Όσο το σκέφτομαι ,είμαι πολύ χαζούλης τελικά.

ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ : Όχι μαιμουδάκι. Απλώς..απλώς μάλλον είναι ώρα,
να έρθεις κι εσύ στο νηπιαγωγείο . Ε  ,παιδιά ;;;

(ναιιιι)

ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ :Και τώρα που μάθαμε τόσα πολλά για το χρήμα και την αποταμίευση ,
τι λέτε να φέρνουμε ο κάθε ένας μας τις Παρασκευές ,
ένα μικρό κερματάκι ,
ώστε να μαζέψουμε χρήματα για κάποιον που έχει μεγάλη ανάγκη και να τον βοηθήσουμε;
Ε; δεν είναι ωραία ιδέα ΝΑ ΓΕΜΊΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ;.

(ναιιιιι)
(Ανεβάζουμε στην σκηνούλα τον κουμπαρά της τάξης).

ΜΑΙΜΟΥΔΑΚΙ : Είναι ωραίο  να μοιραζόμαστε και να προσφέρουμε στους άλλους.
Αυτός είναι ο αληθινός πλούτος.
Γεια σας παιδάκια .
Μην ξεχαστείτε .
 Αύριο είναι Παρασκευήηηηηηηηη.
Φέρνουμε ένα κερματάκιιιιι.
Γεια σας ,γεια σας...


Δημιουργία/κείμενα
ΤΣΟΥΣΗ ΕΛΕΝΗ -ΞΕΝΗ


 


κλασσική κατασκευούλα
ΧΕΛΩΝΟΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΕ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΟΛ
και η ανακοίνωση προς τους γονείς.....




Ελπίζω να σας άρεσε το εργάκι μου.
Στα παιδάκια μου το παρουσίασα σήμερα
 με μερικές αλλαγούλες και τους άρεσε πάρα πολύ.

Δοκιμάστε το - Αποθηκεύστε το!!!


ΜΕ ΑΓΑΠΗ





PITSINA
Η περήφανη νηπιαγωγός

8 σχόλια:

  1. ΟΙ ''ΚΟΥΚΛΕς ''ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΦΟΥΓΓΆΡΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ , ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κλέβω και έργο και φυσικά δανείζομαι κούκλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικό το εργάκι και οι κούκλες μοναδικές!!! Μπράβοοοο!!!!!!! τυχερά τα παιδάκια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα τα ειχε, σασπενς, περιπέτεια, ηθικά διδάγματα, χιούμορ, συναίσθημα, έξυπνοι διάλογοι.....Τι άλλο μπορεί να θέλει κάποιος από ένα έργο!!!!!!!!!! Έχει και συνέχεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ .ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΟΝΤΩς.ΕΛΠΙΖΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΟΥς ΑΦΗΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για όλα τα ωραία και πρωτότυπα που μοιράζεσαι μαζί μας σε περιμένει κι ένα βραβείο στο μπλογκ μου! Έλα να το πάρεις από εδώ: http://maros-kindergarten.blogspot.gr/2013/11/2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή