Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ






ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΑΡΩΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ


Έφτιαξα και για φέτος την βασιλόπιτα στο σπιτάκι μας,
 για το καλό.
Χρησιμοποίησα την συνταγή της γιαουρτόπιτας ,που κάνει και η μαμά μου πάντα και όχι τσουρεκένια. 
Εμάς αυτή η πίτα συνηθιζόταν από τότε που ήμουν παιδί. Βασιλόπιτα με γιαούρτι στραγγιστό , αρωματισμένη με ξύσμα πορτοκάλι από τα περιβόλια μας .
Την έφτιαξα με βιολογικό αγελαδινό βούτυρο από μοναστηριακή φάρμα στην Κόρινθο .
Στην ουσία είναι η κλασσική συνταγή του κέικ ,
μόνο που αντί για γάλα προσθέτουμε στο μείγμα , 
2 φλιτζάνια (τσαγιού.)  γιαούρτι και οπωσδήποτε το ψήνουμε περισσότερη ώρα (τόσο ώστε να ροδίσει και να μην κολλάει στο μαχαίρι μας το υλικό) .
Την λατρεύω αυτήν την πίτα γιατί είναι πολύ γευστική ,
πολύ αρωματική και πανεύκολη.
Τα τελευταία χρόνια την ψήνω σε τσέρκι και έχω σωθεί ,γιατί έχει πάντα ένα όμορφο συμμετρικό σχήμα ,που θυμίζει αγοραστή.
Αλλά η γεύση της...
δεν υπάρχει περίπτωση να κυκλοφορεί στα ράφια.
Σπάνια η αγοραστή πίτα έχει την σήμερον φρέσκο βούτυρο......



Άχνισα την επιφάνεια της βασιλόπιτας μου 
κάνοντας στενσιλ   μικρές χιονονιφάδες .

Στόλισα την βασιλόπιτα μου με φράουλα γλυκό ,
που έχω φτιάξει εγώ και δένει υπέροχα η γεύση.

Αποφάσισα να στολίσω το κέντρο της πίτας και με μια ρομαντική εορταστική σύνθεση ...για να προσελκύσω ,
για την νέα χρονιά 2014 ,
όση περισσότερη αγάπη ,
τρυφερότητα και ρομαντισμό μπορώ στο σπιτικό μου.. 



Σήμερα κόψαμε στο πρωτοχρονιάτικο οικογενειακό μας τραπέζι την πίτα μας
Το φλουρί θα αναφτεί κεράκι στην εκκλησία 
μιας και έτυχε ''του Χριστού''. Βοήθειά μας ,πολύ το χάρηκα.

Σας προσφέρω ένα γλυκό κομμάτι με πολλές πολλές ευχές φίλοι μου .

Να περνάτε καλά με όλους όσους αγαπάτε .

Εύχομαι την νέα χρονιά ,κανείς να μην είναι άρρωστος ,
μόνος 
 ή λυπημένος..
Ούτε παιδί , ούτε γέρος , ούτε ζωντανό .....
Κάνω αυτή την ευχή ,
...με την ελπίδα να μπορούσε να γίνει αληθινή.........


Καλή χρονιά .
Και του χρόνου !




PITSINA
Η περήφανη νηπιαγωγός









4 σχόλια: