Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

Κουτί δώρου ''έκπληξη'' από πλαστικό μπουκάλι.



Κουτί δώρου ''έκπληξη''
 από πλαστικό μπουκάλι.




Γεια σας!

Είμαι ένα πλαστικό μπουκάλι ή χμ....ένας νάνος...




Ένα πλαστικό μπουκάλι του νερού ήμουν!

 Η οικογένεια χρησιμοποίησε το νερό και με ετοίμασε για την ανακύκλωση. Γιατί βέβαια όλοι γνωρίζουν σήμερα, την αξία της ανακύκλωσης, της επαναχρησιμοποίησης και της δημιουργικής και συνετής αξιοποίησης των φυσικών πόρων.
Και εμείς τα μπουκάλια είμαστε αρκετά. Τι αρκετά ;; 
Είμαστε πολύ περισσότερα από όσα νομίζετε......

Να μαι, ένας νάνος!!!
Έχω σώμα πλαστικομπουκαλένιο, μύτη από καπάκι 
και εφημεριδένιο χωνάκι καπελάκι.




Μπορώ να δώσω και χαρά σε μεγάλους και μικρούς.Μέσα μου μπορώ να κρύψω εκπλήξεις και δωράκια.



Υπάρχει ένα άνοιγμα στην κορυφή του μπουκαλιού, που επιτρέπει να με κάνετε δωροσυσκευασία ή και μυστική κρυψώνα!!!


Και έπειτα ξαναφοράω το καπελάκι μου και γίνομαι απλό διακοσμητικό.  Υπέρ άνω υποψίας!!!



Δεν πετιέμαι. 
Έχω αξία.
Δώσε μου
 μία ευκαιρία!!!




Με αυτά και με αυτά κουράστηκα.
 Ας ξαπλώσω στα μαξιλάρια του σαλονιού.
Έρχονται οι γιορτές!!!!!




Η κατασκευή προέκυψε στο μυαλό μου, όταν μια μέρα που αρρώστησα, σκέφτηκα να φτιάξω κάτι, αλλά είχα περιορισμένα υλικά στην διάθεσή μου.  Ε και...!!!



Καλή Κυριακή σε όλους!




 PITSINA
Περήφανη νηπιαγωγός


1 σχόλιο: